sobota, 27 grudnia 2014

W cyklu KWIATY: POLNE MAKI

Moi drodzy...
dziś chciałam pokazać Wam jaki sznur zrobiłam w ostatnim czasie. Zajął mi sporo czasu - nawlekanie sekwencji koralików, no i samo szydełkowanie zajęło sporo czasu, ale jest :) pierwszy taki w moim wykonaniu. Wzór nie jest mojego autorstwa, ale następne moje kwiatowe wyzwania już będą mojego projektu w 100 %
Sznur jest na 22 koraliki w rzędzie - taki mały grubasek :) bardzo fajnie mi się go robiło :) jednak cierpliwość bardzo pomaga :)
W cyklu KWIATY  na pierwszy sznur wybrałam właśnie maki - gdyż są urocze :) Użyłam 5 kolorów koralików Preciosa: czarne, dwa kolory zieleni, 2 kolory czerwieni i żółty na środeczki :)













I jak Wam się podoba???
Muszę wykonać jeszcze kule do niego :), aby mieć kolczyki do kompletu - ale to potem....
Zaczęłam już następne sznury, ale nie tylko... niebawem odsłona moich pierwszych Zpagetti pomysłów :)
Jak Wam minęły święta? Twórczo jak mi?

7 komentarzy:

  1. Cudowny jest. Uwielbiam motyw maków

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba i to baaaardzo;)
    Uwielbiam maczki i takie własnie klimaty.
    Dziękuję Ci bardzo za swiąteczne zyczenia.
    Ja chciałabym Ci zyczyć pieknego Nowego Roku,pełnego usmiechu i szczęscia.
    Pozdrawiam cieplutko z mroźnej Irlandii;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny... bardzo elegancki! Pozdrawiam
    koralikowyszlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, masz rację pasuje idealnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że dopasowałby się :) również pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękny! Napracowałaś się naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń