czwartek, 15 grudnia 2011

candy candy candy

Witam wszystkich!
W końcu mi się udało i zapraszam wszystkich chętnych na Candy u AgapeArt :) Bardzo polubiłam tę formę zabawy, wygrałam ostatnio dwa candy - zostałam właścicielką pięknych sutaszowych kolczyków i wisiorka, z czego bardzo się cieszę.

Wybrałam dla Was dwa prezenty.
Jednym z nich będą kolczyki i wisiorek w pierniczkowe wzory (takie jak na banerku).
A drugi  to będzie niespodzianka. :) (coś sutaszowego albo koralikowego) - jeszcze nie wiem dokładnie :)


A oto zasady:
1. Należy umieścić komentarz pod tym postem.
2. Mile widziane jest zostanie moim obserwatorem. :)
3. Podlinkowanie poniższe zdjęcia z napisem na swoim blogu ,,Candy u AgapeArt"
4. Zapraszam tylko osoby posiadające blogi, chętnie poznam inne, ciekawe blogi i Wasze zainteresowania.   

Zabawa trwa do 20 stycznia. :) 

  
Mam nadzieję, że znajdą się chętne osoby:)


osoby biorące udział w candy:)
  1. kleks77
  2. B.R.B.H. 
  3. fajnyrobal 
  4. Silvanis 
  5. amanoo 
  6. Panna Pandka 
  7. Majalena 
  8. Anioly Anielki 
  9. Aleksandra 
  10. Ruda S. 
  11. cohenna 
  12. atenkowo 
  13. ROMA 
  14. Czarna Lola 
  15. GabArte 
  16. Mareo 
  17. zajaczek 
  18. Grazyna 
  19. monroma 
  20. LavInArt 
  21. mimode magda potaczek szwed  
  22. Nika 
  23. kjujik 
  24. flower 
  25. lapappilon 
  26. mazanka 
  27. Ania 
  28. Agatowe Pole 
  29. zancia 
  30. kasia123 
  31. Alina 
  32. uhuhu 
  33. summer21 
  34. sandrynka 
  35. Aśko 
  36. Dotka 
  37. AgKe 
  38. pando-ra 
  39. Kamila 
  40. Iza 
  41. wikucha 
  42.  kajkosz
  43. Art by Laura  
  44. nitkowa_czarownica  
  45. wieczka 
  46. angeluS 
  47. Anna Arteria 
  48. madmad 
  49. Anna 
  50. olenta 
  51. kopalniapomyslow 
  52. Dzieła Madame  
  53. Beatrycze 
  54. asjah 
  55. Anmiodzik  
  56. poppylover 
  57. joanka-z 
  58. Misioka 
  59. Blue-Anna 
  60. Hania 
  61. rocktechnika 
  62. Sepia 
  63. Arlecik 
  64. Scarlett 
  65. Renik 
  66. jakakolacja 
  67. Asica 
  68. Fioolcia 
  69. KaSiA 
  70. joie... 
  71. Anka 
  72. olgaolivia35  
  73. Mariolka... 
  74. magdalenia 
  75. ania121971 
  76. raeszka 
  77. Nataliya 
  78. maryanki 
  79. anett_a 
  80. katerina 
  81. sztuk kilka 
  82. Anna 
  83. ystin 
  84. artMamowanie 
  85. SlomianyOgien 
  86. alusiek7 
  87. Szopinistka 
  88. mamusika trojga 
  89. Koraliki Beaty 
  90. Diana 
  91. aldi 
  92. chola 
  93. Dziki Imbir 
  94. Marta Tymczuk 
  95. Ania 
  96. Wildflower 
  97. zainspirowana 
  98. inga 
  99. lovely things 
  100. Donia. ♥ 
  101. Wiola 
  102. MozAnna 
  103. malagosia 
  104. floressy 
  105. dusia1975_2008 
  106. Martyna-Art 

109 komentarzy:

  1. No nareszcie się doczekałam ;)
    Z chęcią się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się zapisuję, może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh pierniczki kochane szkoda że nie mogę ich jeść:/ To może ponoszę ^^ Obserwatorką jestem a banerek zamieszczam z boku na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też się skuszę :) Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjadłabym takie kolczyki, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te pierniczkowe kolczyki. Zapisuję się z wielką przyjemnościa i zapraszam do siebie na candy

    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie i ustawiam się w kolejce, paczuszka już wysłana!papa

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne Candy :)
    Zapisuję się i obserwuję :)
    info na pasku bocznym aleksandrowemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A co mi tam, zapiszę się u Ciebie skoro Ty zapisałaś się u mnie ;)
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zjadłabym takie kolczyki, piękne!

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością się zapisuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. O! Na te pierniczkowe - to ja bardzo chętnie się zapisuję: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętna jestem i ja:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez sie dołaczam. Pozdrawiam gabrysia2.gzg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również się zapisuję, w końcu ładnych rzeczy nigdy dość!
    Zapraszam w odwiedziny na: zajaczkowy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dolaczam do zabawy. Obserwuje.http://www.feltropazzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zaproszenie oraz za udział w moim candy :)
    Chętnie ustawię się w kolejce, gdyż te pysznie pachnące pierniczki kuszą niebywale! :)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ustawiam się z miłą chęcią w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie ustawię się do kolejki :) Sama co prawda jeszcze nic nie wygrałam w blogowych zabawach, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz ;) Pozdrawiam i z chęcią zostaję obserwatorem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się z przyjemnością po tak piękną biżutkę;)I zapraszam na candy na moim blogu:)
    starakroliczyca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja staję w kolejce i niecierpliwie czekam na losowanie.
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczne biżutki. Zapisuję się obowiązkowo. Mój blog aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja sie zapisuje! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja chętnie staję w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Milo mi , ze mnie odwiedzilas !
    Staje w kolejce i zostaje u Ciebie na dluzej...
    Pozdrawiam cieplo z Florydy !

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierniczki wyglądają bardzo smakowicie...
    Ustawiam się po nie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak fajnie ze cos pierniczkowego. Mnie w tym roku ciasteczkowy piernik nie wyszedl:( A tu takie sympatycznze pierniczi. A cos sutaszowego tez jeszcze moje raczki nie trzymały:) ZGLASZAM SIE!!!
    Udanego SYlwestera i Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako sandrynka:)
    info na moim blogu:
    sandrynka.blogspot.com
    ZAPRASZAM - ZOBACZ TEŻ MOJE PROJEKTY:D

    OdpowiedzUsuń
  31. czaderskie te pierniczki, ustawiam się po nie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością dołączam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne kolczyki
    z przyjemnością się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  34. zapisuję się i trzymam za się kciuki!
    Śliczności tworzysz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Koniecznie się zapisuję ;):):) osobiście jestem wielką fanką sutaszu :D

    OdpowiedzUsuń
  36. koniecznie muszę się dołączyć,oglądałam obrazy,piękne,będę obserwować,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też bym chciała, więc staję w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Stoję cichutko w kolejce...
    http://lauraandart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. To ja też się skuszę na Twoje Candy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ustawiam się w kolejce i próbuję szczęścia !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na małe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Może do mnie uśmiechnie się szczęście?
    http://arteria-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się i zapraszam do siebie. Ogród biżu mad, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się do zabawy :)
    werabibi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Super pomysł:)
    kazmierczak.lukasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Może los uśmiechnie się do mnie :)
    bartczak.m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Smakowite kolczyki,mam ochotę je schrupać :)
    magdalena.b.k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się również :)
    natka_stm@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie bym wygrała :) bartczakalicja@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  50. dziękuję za zaproszenie i zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja jestem jak sroka. Uwielbiam błyskotki. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Renata
    mojakopalniapomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. chętnie się zapiszę do zabawy:)
    pozdrawiam ciepło
    www.dzielamadame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. ale cudeńka!!! ustawiam się w kolejce ;-)
    asja.arachne@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. niesamowity pomysł na piernikowe kolczyki! staję w kolejce, bo naprawdę warto!!! pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  55. http://poppylover-poppystyle.blogspot.com/ хочу попытать счастья!)

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja się ustawiam do kolejeczki:) Śliczne są te kolczyki!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dopisuje sie do koeljki i zapraszam do siebie:)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie i ja stanę w kolejce! :)
    Blog trafia do obserwowanych, a informacja o candy pojawiła się na moim blogu (http://swiat-roccki.blogspot.com/).
    I jednocześnie zapraszam na mojego bloga handmade - http://rocckatworzy.blogspot.com :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo apetyczne kolczyki:)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. i ja sie zapisuje. Info na pasku bocznym na miom blogu ( http://arlecikowo.blogspot.com. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się. Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  63. Po co mi kolejne kolczyki? - się pytam. Przydadzą się. :) Pozdrawiam noworocznie! Renia

    OdpowiedzUsuń
  64. W tym roku nie udało mi się zrobić świątecznych pierniczków, może choć te do mnie przylecą?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. piękne te kolczyki, mam na nie chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Oczywiście się zapisuję, prezent bardzo kuszący:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Biżu uwielbiam wszelaką... Twoja kusi niesamowicie :) Wiec i mnie nie może zabraknąć w tej kolejce. Może los będzie dla mnie miły i szczęście mi dopisze :)

    Info już zamieściłam na blogu :)

    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeszcze nigdy nie wygrałam, ale może te pierniczki osłodzą mi tym razem to candy :))) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam także na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Хочу участвовать. http://olgaolivia35.blogspot.com/ Приглашаю к себе!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Po raz pierwszy tu trafiłam, więc obserwuję
    i do candy się zapisuję,
    By wrócić i podziwiać Twoje prace.

    Pozdrawiam, Mariola:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Z wielką przyjemnością wezmę udział w tym candy,
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  72. Dziękuję za zaproszenie z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja również ustawiam się w kolejkę;)
    Dziękuję za udział u mnie w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  75. staję w długiej kolejce:)
    agniemat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapisuję się i obserwuję. Dzięki za udział w moim candy.

    OdpowiedzUsuń
  77. Z ogromną przyjemnością dopisuję się do grona obserwujących i jednocześnie ustawiam w kolejce.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  78. chętnie dołączę do zabawy...

    http://katerina-cala-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja się do listy dopisuje :D

    http://sztukkilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. chętna jestem jak najbardziej :)
    biżuterii nigdy za wiele u kobiety ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapisuje sie z miłą chęcią i dziękuję za przypomnienie, bo bym przegapaiła...

    OdpowiedzUsuń
  82. chętnie wezmę udział w candy!
    aktualnie i ja rozdaję cukierasy ;), zapraszam serdecznie
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Jaka długa już kolejka :) Ja się zapisuję i samolubnie trzymam sama za siebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja też się piszę na te cudowności. Candy wklejone
    mój blog
    http://szopinistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Śliczne kolczyki - też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  86. ja tez z checia dolacze - slicznosci

    OdpowiedzUsuń
  87. i ja też
    aldonka40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo ładne rzeczy tu do wygrania:) zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  89. Sliczne rzeczy, banerek już podlinkowany i u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  90. SUPCIO bardzo piękne rzeczy aż milusio popatrzeć ja też chcę grzecznie w kolejeczke :)
    www.haftkomputerowy.blogspot.com
    i zapraszam na swoje candy :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  91. Ile chetnych!! Moze mi sie uda cos wygrac :) Pozdrawiam serdecznie :)

    http://wolnachwilaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Sliczne rzeczy!
    Ja też staję w kolejce :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. chętnie się ustawię w kolejce :)
    info w pasku bocznym :D

    OdpowiedzUsuń
  94. Z chęcią ustawiam się w kolejce :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://lovelythings-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo chętnie się zgłoszę :)
    http://tosienosi.blogspot.com/
    rainboww@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Witam dziwne rzeczy się zadziały zapisywałam się na Candy baner u mnie widnieje jestem obserwatorem a komentarza mojego nie ma a zapisywałam się!!!Więc się zapisuje drugi raz!!!Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  97. cieszę się bardzo że nareszcie mogę uczestniczyć w candy, ponieważ mam nowego bloga na którego serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  98. Chyba zamykam ten spory ogonek! Sama słodycz!

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja też!!!http://dusia19752008.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Zapisuję się:)
    martyna.art@onet.pl
    martyna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. zamykam listę osób :) postaram się jeszcze dziś ogłosić wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń