sobota, 21 stycznia 2012

Wyniki candy :)

Nadeszła ważna chwila :)
Dziękuję za tak liczny udział w zabawie :) Nie spodziewałam się takiego zainteresowania. :)
 Nie przedłużając :)


Pierwsze było rozcinanie :)


Gdy się udało :)


Losowanie odbyło się w nowej skrzyneczce :) mojeje ulubionej :)


Wszystkie losy :)




No i mieszanko :) (Ta jasna dłoń to ja :) hehe Chciałam zwrócić uwagę na pierścionek, który został wykonany w tradycyjny, ludowy sposób - tzw. filigran cieszyński )
No i pierwszą zwyciężczynią jest:


nr 12. antenkowo - która otrzymuje komplet biżuterii pierniczkowej:)


a drugą nagrodę:)


 otrzymuje nr 75 -  ania121971 do której powędruje niespodzianka :)


Proszę o podanie adresów na maile anieszka1000@gmail.com. Postaram wysłać się jak najszybciej :)

Reszcie chcę jeszcze raz podziękować i poinformować, że niebawem kolejne candy :) 

15 komentarzy:

  1. gratuluję wybranym i cóż...czekam na kolejne cukieraski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Jakie mnie szczęście spotkało,uwielbiam niespodzianki:):):)Bardzo, bardzo się cieszę.Gratuluję serdecznie szczęśliwej dwunastce:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za sympatyczną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom :) losowanie było bardzo emocjonujące :P dzięki Aguś za super zabawę

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wygrancyh :)
    i dzieki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcom i dziękuję za miłą zabawę, zapraszam również na candy do mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla każdej z osobna i razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyń i dziękuje za możliwość wzięcia udziału w zabawie. Tym samym zapraszam również na candy do siebie,
    pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dziewczyny :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo,bardzo szczęśliwa.Adresik już posłałam.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Dziewczyny! Dziękuję za miłą zabawę i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie jak zawsze szczęście omija, ale gratuluję wylosowanym:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla zwyciężczyń i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna skrzynka!!!! Serdecznie gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za wspólną zabawę!
    jakakolacja

    OdpowiedzUsuń