piątek, 6 stycznia 2012

Beskid Śląski


Moja przygoda z biżuterią zaczęła się właśnie od tej pary kolczyków. Moja miłością są stroje ludowe. Jako, że nie mogę w nich chodzić na co dzień pomyślałam, że fajnie byłoby mieć je chociażby w uszach. :)
i tak oto powstały kolczyki ze strojami ludowymi :)
Powstała oczywiście cała seria strojów. Będę je prezentować w postach. :)
Namalowałam oprócz kolczyków, także wisiorek bransoletkę i pierścionek.

Zastanawiam się nad zorganizowaniem czegoś w stylu ludowym hmm może wymiankę, albo candy. :) 

Przypominam, że do 20 stycznia można się jeszcze zapisywać na moje candy :)

4 komentarze:

  1. Piękne! Tak, jak najbardziej jestem za Candy:)
    pozdrawiam Cię serdecznie w ten okropnie wietrzny dzień:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku cudne te kolczyki. Muszę przyznać, że do tej pory nie przepadałam za takim ludowym stylem, ale patrząc na Twoje prace natychmiast zmieniłam zdanie :) Mają w sobie "to coś". Oj tak, wymianka koniecznie, jak nie grupowa to ja bym była bardzo, bardzo chętna na indywidualną z Tobą... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w moim candy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i BARDZO oryginalne!!! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń