sobota, 14 stycznia 2012

bransoletka złoto - czerwona

Witam w ten dzisiejszy zimowy dzień :)


 Chciałam dziś pokazać jedną z moich ulubionych bransoletek i nie jest w stylu ludowym. Hehe Wykonałam ją haftem koralikowym.


Już kiedyś zamieszczałam posta z tą bransoletką, ale zdjęcia miałam złej jakości. Dopiero dzięki Martusi mam ciekawe fotki. :)


Wykonałam ją w kolorach złoto-czerwonych. Tył podszyty jest czarną skórką.

Znalazłam dziś ciekawy artykuł  Jak wycenić rękodzieło? - warto poczytać :)

9 komentarzy:

  1. Cudna jest ! Bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna!!!ale chyba też i pracochłonna???

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle piękne i oryginalne prace.
    Bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce. Pozdrawiam serdecznie :)
    Monika/Kamino70

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna. Podziwniam haft koralikowy, baaardzo pracochłonny ale efekt zawsze cudny :) Gratuluje :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna bransoleta...niezwykła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudna, chciałabym taką.
    Pozdrawiam Słodkie Błyskotki

    OdpowiedzUsuń