piątek, 4 maja 2012

candy NA LUDOWO

Już dawno myślałam o candy i w końcu je organizuję. :)
Ostatnio miałam szczęście i wygrałam piękny sznur turecki oraz kolczyki pączucie. 
Dlatego ogłaszam ludowe candy :)
Są dwie nagrody:)
1. po cieszyńsku - będzie to zestawik (kolczyki, bransoletka i wisiorek)
2. po beskidzku - będą to kolczyki sutaszowe połączone z haftem :) (podobne do tych co na zdjęciu).
Zabawa potrwa do 10 czerwca 2012 roku.


A oto zasady:
1. Należy umieścić komentarz pod tym postem.
2. Mile widziane jest zostanie moim obserwatorem. :)
3. Podlinkowanie poniższe zdjęcia z napisem na swoim blogu ,,Candy u AgapeArt - NA LUDOWO"
4. Zapraszam tylko osoby posiadające blogi, chętnie poznam nowe blogi i Wasze zainteresowania. 
Oto banerek do wklejenia:) 

44 komentarze:

  1. Super :D zapisuję się bardzo chętnie. Może szczęście mi dopisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wauuuuu, de lo más original!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. stoję w kolejce :) czerwone są urocze!! ja chciałabym Ciebie zaprosić serdecznie na moje candy :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam jakie fajności:) Przyłączam się i ja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasny gwint, jakie fajnotki!
    Na ludowo - to coś, co blogerki lubią najbardziej:)
    I po cieszyńsku, i po beskidzku!
    Pozdrowienia serdeczne z Suwalszczyzny!

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja ustawiam sie w kolejce po te słodkosci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapisuje sie na te twoje ludowe cudności pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie z chęcią się zapiszę na candy bo piękne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam sie :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam i bardzo chętnie się zapisuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również się zapisuję...

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne Candy, zgłaszam się. Zapraszam do pooglądania do mnie:)
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Ja się oczywiście zapisuję, warunki już spełniłam i teraz już tylko liczę na odrobinę szczęscia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ze sie dubluję ale tak zaczęłam przeglądać wnikliwiej Twojego bloga i patrzę żeś Ty z moimi stronami związana... Ja z okolic Cieszyna jestem:) Miło spotkać kogoś stela:) Pozdrawiam

      Usuń
  16. Zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obydwa kompleciki śliczne, zapisuję się z przyjemnością.
    Pozdrawiam serdecznie :) i zapraszam do siebie na urodzinowe candy

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam Cię serdecznie ;-)
    Dziękuje za odwiedziny mojego bloga i za zaproszenie - oczywiście z przyjemnością się zapisuje.
    Obie nagrody są przepiękne - teraz liczę że 10.06 przyniesie mi troszeczkę szczęścia.
    Pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Tworzysz przepiękną biżuterię. Obejrzałam wszystkie Twoje prace na blogu i jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności. Z ogromnym apetytem staję w kolejkę, bo nagrody są wspaniałe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. ... ja też bardzo chcę! =D
    Pozdrawiam cieplutko i Zapraszam na moje candy =}

    OdpowiedzUsuń
  21. Wersja beskidzka bije po oczach. Ale cieszyńska też niczego sobie... Staję w ogonku i czekam...
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw po cieszyńsku jest boski. Zapisuję się z miłą chęcią. aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cukierasy wspaniałe. Ja również spróbuję szczęścia:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. biżuteria super więc i ja stanę w kolejeczce...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. zapisuje się i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. to i ja się ustawie w kolejce po te kolorowe cudności :) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję za udział w moim candy:) bardzo oryginalne biżutki do wygrania:) sama nie wiem, które z nich podobają mi się bardziej:)
    pozdrawiam,
    Magda z bloga: koralikoweinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne candy, chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak się nie zapisać po takie cudowności??? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!!! Baner tu: http://na-wymiane.blogspot.com/2012/05/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  31. takich kolczyków jeszcze nie mam :) Zapisuję się! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja stoję w kolejce..zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kolczyki, marzenie, zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  34. Very nice gift, I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  35. Вітаю! Я з Беларусі - Наталля, http://belarusaczka.blogspot.com/

    Вельмі спадабаўся Ваш блог, з радасцю бяру ўдзел у розыгрышы )))

    OdpowiedzUsuń
  36. biżuteria piękna. chetnie przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Twoja biżuterię:)Wspaniale się nosi więc nie przegapię takiej okazji:):):)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. jak los się poszczęści to wzajemnie może się obdarujemy:)
    http://szkatulkaami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuje za zaproszenie cudeńka rozdajesz więc i ja się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja tez się zapiszę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Sama nie u mię tworzyć tak pięknej biżuterii,więc się piszę.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Staję w kolejce bo cudeńka rozdajesz!!!:)czerwone kolczyki mnie totalnie zwaliły z nóg a zestaw też jest piękny:) kto wie, może mi się poszczęści?:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń