środa, 16 maja 2012

wymianka nieapominajka :)

Dziś kolejna odsłona wymianek. Tym razem u Luny


Moją wyminakowa parą była Esterson z bloga Arts-OOAK - Moje pasje
Ja wysłałam taką oto paczuszkę

 Zestaw haftowany broszka, kolczyki oraz wisiorek do tego wisior filcowy, malowane kolczyki drewniane oraz sutaszowe haftowane we wzór skandynawki kolczyki.Do tego słodkości i trochę serwetek do decoupage.

Kolczyki wyszły troszkę jak płatki śniegu :)

Ja otrzymałam taka oto cudną paczuszkę


W kopercie znalazłam dwa piękne kompleciki biżuterii jeden to korale i bransoletka, a drugi to połączenie koralików szydełkowych z decoupage komplecik zawiera naszyjnik, bransoletkę i kolczyki.
Do tego słodkości i przydasie w postaci tasiemek sutaszowych. :)
bardzo dziękuję :)
Wyminaka super :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję za wymiankę, jestem mega zadowolona z prezentów od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń