piątek, 6 stycznia 2012

Haftowany Beskid

 Jako, że bardzo kocham folklor i wszelakie hafty. Myślałam nad tym jak tu tradycyjny beskidzki haft wykorzystać do biżuterii
.

 Najpierw wyhaftowałam a potem kombinowałam i wyszło :)

Wszystkie prezentowane motywy są wzięte z ludowych koszul ze stroju beskidzkiego.  Na moim blogu Barwy folkloru prezentowałam serwetki w podobnym klimacie. Haft ten jest prosty, ale jaki piękny. Charakteryzuje się tym, że haftuje się tło, a nie motyw :) cały jego urok. Wykonuje się go najczęściej w kolorze: czerwonym, czarnym i brązowym (głównie koszule męskie).


 Jak ja kocham folklor :)

 ale chcę się pochwalić wygranym candy u Polne Maki

Wczoraj dostałam prezencik i już zagościł na mojej szyi na wieczornym spotkaniu. Bardzo się podobał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz