niedziela, 12 stycznia 2014

frywolitkowo :)

Witam was kochane!
końcem grudnia zaczęłam ćwiczyć nową technikę jaką jest frywolitka :) zaczęłam od frywolitki igłowej. Po kilku próbach zaczęło coś wychodzić :) Dziś prezentuję Wam dwie moje prace - nie są idealne i równe troszkę gdzieniegdzie przetrącone, przekrzywione :) ale jak na początek myślę ujdą :)
Na początek gwiazdka :) bardzo fajnie sie ją robiło:)


 Drugi wzór już biżuteryjny :) z dodaniem koralików. To jest fragment bransoletki kolczyki już tez prawie gotowe jeszcze naszyjnik mi został do zrobienia 
 
Tutaj już łuczki są równiejsze i ładniejsze :)
Chciałam się także pochwalić iz moja skromna osoba została uwieczniona w jednym z artykułów w gazecie KULTURA LUDOWA

więcej informacji na moim drugim blogu barwy folkloru
zapraszam serdecznie :)
bardzo chciałabym abyście znowu chętnie do mnie powracali i odwiedzali bloga :) może skuszę Was jakimś candy??? co Wy na to?
Miłej niedzieli Wam życzę 

4 komentarze:

  1. Piękne ! Ja cały czas przymierzam się do nauki frywolitki .Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace! Ja również próbuję nauczyć się frywolitki igłowej, zrobiłam dwie gwiazdki, ale moje są skromniejsze od Twojej, a o bransoletkach to jeszcze nawet nie mam pojęcia. Zdolna z Ciebie uczennica. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w walce z nową technika ;) Ja też kiedyś robiłam podejście do frywolitki, ale mi nie wyszło... Za to Twoja bransoletka zapowiada się nieźle ;) - koniecznie pokaż cały komplet jak będzie gotowy.

    OdpowiedzUsuń