niedziela, 16 września 2012

podsumowanie wymianki księżycowej

Witam wszystkich! :)
Dziś chciałam sie pochwalić podsumowaniem wymianki księżycowej organizowanej u Luny.



Moja paczuszka, która powędrowała do Martita1987. wyglądała tak:


ja natomiast dostałam takie oto cudeńka :)


Jestem zachwycona prezentami. Bardzo kocham wszystkie modelinowe słodkości, które bardzo mnie ucieszyły.Pierwsze je znalazłam w paczuszce A anioł - wróżka jest cudowny :) ukryty był na spodzie kartoniku. Tyle koralików dostałam, że mogę tworzyć ciekawe prace. Dziękuję za wymiankę :)
I tak sobie myślę, czy też nie zorganizować jakiejś wymianki ??? co myślicie???

3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że nasza wymianka zaowocowała obopólnym zadowoleniem :) Wiem, że to nie nasze ostatnie spotkanie ;)Pozdrawiam, Martita:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymiankowe prezenty zrobiłyście dla siebie :) Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. No wymianka piekna , Martita robi cudowne aniołki i ja mam jednego w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń