środa, 28 listopada 2012

podsumowanie wymianki inspirowanej haftem kaszubskim

Witam wszystkich!
2 dni temu miało być podsumowanie wymianki, ale los a raczej pech chciał, ze komp mi padł i zrobiło się wielkie zamieszanie :(
dopiero teraz zaczęłam ogarniać wszystkie zaległości. Widziałam , ze już dziewczyny podumowały wymiankę na swoich blogach :)
Powiem szczerze, że jestem zadowolona z prezentów jakie przygotowałyście :)temat jednak nie okazał się aż tak trudny hehe
no to publikuję zdjęcia wymiankowe.


 Anna Kaczmar



Martita1987



Mereo



Morrora

Silvanis


szczęśliwy zakątek



 tynka



uhuhu



wiola




AgapeArt





No to tyle mam zdjęć na razie. Zobaczcie czy nic nie pomyliłam i nie opuściłam. Jak znajdziecie jakiś błąd proszę o kontakt na meila :)
Dziękuję wszystkim za zabawę i chyba znowu coś zorganizuję za niedługo.

Postanowiłam, że jedna z Was otrzyma ode mnie prezent niespodziankę za paczuszkę. Dajcie mi kilka dni i wybiorę zwyciężczyni.
Pozdrawiam wszystkich!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz