środa, 27 marca 2013

post urodzinkowy

Witam wszystkich!
Dawno nic nie pisałam, bo mało tworzę teraz biżuterii ogarniam inny projekt, który jest do pracy magisterskiej. Obrona za pond 2 miesiące, a ja jestem strasznie w tyle :( postanowiłam jednak się sprężyć i od kilku dni siedzę ciągle nad nią :) jak udda mi się wykonać część artystyczną tej pracy to nieomieszkam Wam się pochwalę:)
Jednak dziś pochwalę się prezencikami jakie dostałam na urodzinki, które były w poniedziałek :)
Chwalę się nie temu, że próżna jestem hehehe ale chciałam Wam pokazać i opowiedzieć troszkę o ceramice z Bolesławca. Dostałam kilka okazów do mojej kolekcji, która na razie jest malutka, ale z czasem chcę ja powiększyć:)
tutaj podaje jedną ze stron internetowych sklep Bolesławiec
Ja w sierpniu 2011 roku byłam w Bolesławcu i odwiedziłam sklep :) uwierzcie mi nie wiedziałam gdzie się patrzeć co kupić ogólnie szał totalny :) przed wejściem stała duża ceramika przy której nie omieszkałam zrobić sobie całej sesji zdjęciowej 


Dosłownie zdjęcia przed, za obok a nawet myślałam, żeby w kubku zrobić sobie fotkę heheheh :)


A tu już po zakupach i z upolowanymi zdobyczami:)
zakochałam się w tej ceramice bezpowrotnie i bardzo się cieszę, że moje dobre kochane duszyczki podarowały mi na urodzinki:)


 Od mojej kochanej Sówci i Moni dostałam cudowny imbryk


 Kochana Gaba natomiast podarowała mi komplecik cukiernicę i kubeczek :) ślicznie malowane :)



Tutaj cała moja mała kolekcja :) marzy mi się, aby mieć każdą ceramikę w innej kolorystyce :) tak jak kubki akurat :)


A tutaj kwiat od lubego :) dopełnił mój zachwyt całkowicie:)


I już na koniec chciałam Wam pokazać dzieło mojej mamy, która wykonała go z kamieni. Ta mozaika, obraz jest ogromy i bardzo ciężki. Układała go długo, bardzo długo :) a ja jadąc gdzieś na wakacje musiałam w plecakach przywozić kamienie i tak jest, że obraz jest z różnych stron świata :)  


No to na tyle :) Miłego dnia wszystkim życzę :)

7 komentarzy:

  1. Śliczna ceramika. Wszystkiego naj naj poniedziałkowa solenizantko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego. Bolesławska ceramika jest piękna. A obraz Twojej mamy cudny. Uwielbiam mozaikę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolekcja, az ci zazdroszcze jej :) no i sto lat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kolekcja, uwielbiam Bolesławiec - mam 1 (słownie: jeden) kubeczek, obtłuczony już, ale za nic nie mogę się z nim rozstać.
    Pozdrawiam światecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty :D chętnie zobaczyłabym Twoją kolekcję "na żywo" :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na mojego bloga po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "możesz stworzyć coś pięknego nawet z kamieni napotkanych na swej drodze" - J.W.Goethe
    To jest namacalna prawda!!!

    OdpowiedzUsuń