piątek, 3 lutego 2012

wymianka z Silvanis

kolejna wymianka :)
Bardzo udana moim zdaniem. :)
 Silvanis spodobały się moje sutasze :) Wysłałam jej takie oto dwie pary:
Pierwsza para w kolorach fioletowo - białych. na życzenie Silvanis. :)


 Druga para w kolorach biało - niebieskich :)

 W zamian dostałam taką piękną komódkę :) Bardzo mi się podoba i zajmie honorowe miejsce w moim nowym pokoju tzn. jak zrobię generalny remont :) hehe teraz tez stoi w widocznym miejscu :)


W paczuszce znalazły się także słodkości śliczna serwetka i gumeczka do włosów :)
Zdjęcie pobrałam od właścicielki :)
Dziękuję Ci jeszcze raz :)

3 komentarze:

  1. Widzę wymianka się udała. Piękne są twoje wyroby sutaszowe.
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na wiosenną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam się na przyszłość :) Uwielbiam wymianki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wymianki i zazdroszczę komódki :)
    Zapraszam Cię również do mnie po wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń