piątek, 20 kwietnia 2012

różąna wymianka

Dziś podsumowanie różanej wymianki u Asja-decu.


Ja przygotowałam taką oto paczuszkę dla GabArte


 Serię ludową ręcznie malowaną na drewnie, 3 pary kolczyków oraz wisiorek, do tego filcową broszkę, z przydasi kilka serwetek, kawałek materiału w różane wzory, różyczki papierowe, korale, zakładkę do ozdabiania, kartkę w róże oraz ze słodkości: herbatę dziką różę oraz czekoladę na gorąco.




 Ja natomiast otrzymałam prezent od  Gosia -Stare pianino


świeczkę, zakładkę oraz serce ozdobione w róże technika decoupage oraz słodkości - słodkie chwile, cappuccino oraz kawkę.
Dziękuję za zabawę :)

4 komentarze:

  1. Piękna wymianka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo bardzo za piękne prezenty:) Pozwolisz że Twoje zdjecie skradnę i wkleję u siebie, bo na nim widac rewelacyjnie jakie cudności dostałam. Pozdrawiam serdecznie. Gabriela

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka, śliczne prezenty zarówno te co dostałaś jak i te co zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń