niedziela, 22 kwietnia 2012

podsumowanie wymianki - wiosennej :)

Na początek podsumowanie wymianki wiosennej u Luny


Ja przygotowywałam prezent dla Aldi 


mix bizuteryjny: broszkę filcową, kolczyki cieszynianki filcowe, drewniane kolczyki w słoneczniki oraz wisiorek do kompletu, kolczyki klamerki z biedronkami, oraz wisiorek sutaszowy.
Przydasie to także mix trochę koralików o różnych wielkościach, serwetki, czekoladę, oraz kawki.  


Mam nadzieję, że sprawiłam chociaż trocszkę przyjemność Aldi :)
Ja natomiast otrzymałam prezent od Muffinoowa, której zawartość wyglądała tak :)


Komplecik różany w skład którego wchodzi: bransoletka, spinka do włosów oraz 2 pary kolczyków, budynie, batoniki oraz przydasie buteleczki, szpilki, bigle, ogniwka oraz różyczki.   


Tutaj zbliżenie na komplecik - zdjęcie pożyczyłam od autorki, mam nadzieję, że nie będzie miała nic przeciwko.
Dziękuje za wyminakę.

2 komentarze:

  1. Oczywiście że sprawiłaś mi dużo przyjemności prezentami. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne rzeczy zrobiłaś i dostałaś:) dziękuję ci za udział w wymiance pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń