wtorek, 13 marca 2012

Dziękuję

Dostałam wyróżnienie od Annette :)
za co bardzo, ale to bardzo dziękuję :) szczególnie po ciężkim dniu to wielka przyjemność :)
 
 
A teraz spełniam 2 zasady:
1. Praca, z której jestem dumna
2. Nominowanie kolejnych 5 osób, które mają mniej niż 200 obserwatorów.
 
Co do mojej ulubionej pracy to przyznam się, że jest ich kilka hihi :) szczególnie te związane z połączeniem tradycji i nowoczesności :)
Ale chyba najbardziej to ta. Zajęła mi sporo czasu, choć nie została doceniona w wyzwaniu :(
 
 
A teraz 5 osób, które chcę wyróżnić:
3. Ami

3 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) a naszyjnik naprawdę widać ze dużo pracy w niego włożyłaś, jest czadowy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace są zaskakujące, bardzo odważne! Wnoszą nową wartość, jak sama napisałaś, łączą tradycję z nowoczesnością - dla mnie to bardzo cenne!
    Dziękuję za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń