środa, 7 marca 2012

słodka wymianka

Dziś podsumowanie kolejnej wymianki :)
tym razem słodkiej zorganizowanej przez Kamilę z bloga Pomarańczowe okno.


 Moją wymiankową para była Kalisz made, od której otrzymałam cudowną torebkę - taką o jakiej marzyłam :) kartkę i słodycze kisiel oraz wafelki i batoniki:)


Ja przygotowałam dla niej taką oto paczuszkę. Mam nadzieję, że się jej spodobała :)


Słodkości - Jojo, kisiel żelkowy i galaretkę turkusową oraz cukierki, karteczkę w pudrowych kolorach, z przydasi koraliki w różowo - fioletowych odcieniach oraz biżuterię wykonaną rożnymi technikami.  Kolczyki sutaszowe, kolczyki koralikowe wyplecione, kolczyki - muszelki różowe oraz bransoletkę drewnianą ręcznie malowaną czekoladowo - różową.  

 

Kolczyki sutaszowe, czekoladowo - karmelowe przy tworzeniu tak mi się spodobały, że chyba stworzę podobną biżuterię.
Dziękuję za wymiankę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz