wtorek, 27 marca 2012

podsumowanie wymianki wiosennej u angeluS

Dziś ja mogę podsumować wymiankę :) o tematyce wiosennej organizowanej u angeluS.


Moją wymiankową parą była miesz-Anka. Już kiedyś była moją wymiankową parą.
Otrzymałam od niej taką oto paczuszkę kolorową i wiosenną :) zdjęcie zapożyczam od angeluS, a ona zapewne dostała go od miesz-Anki.  

 W paczuszce znalałam serwetkę, trochę słodkości, broszkę motyla, kolczyki oraz zakładkę do książek. 

Ja natomiast przygotowałam taką oto zawartość:


 Trochę serwetek, nasionek do posadzenia oraz słodyczy (herbatki, kisiel, czekoladę) świeczki zapachowe oraz suszone trawy. Komplet filcowy w niebieskich kolorach: broszkę i kolczyki, zawieszkę ręcznie malowaną we wiosenne kolory i do tego dwie pary kolczyków.


Mam nadzieję, że paczuszki się spodobała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz